سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / هایک ویژن

هایک ویژن فناوری حرارتی خود را در نمایشگاه IWA Outdoor Classics

    نظر

شرکت هایک ویژن    hikvision  به عنوان تولید کننده برتر تجهیزات مدار بسته در دنیا ، 6 تا 9 مارس 2020 در نمایشگاه IWA Outdoor Classics در نورنبرگ آلمان حضور خواهد یافت . این رویداد که یکی از مهمترین نمایشگاه های اروپا در حوزه شکار ، تیر اندازی و تجهیزات وابسته مربوط به فعالیت های روباز با کاربری های غیر نظامی و امنیتی می باشد .غرفه این شرکت به ارائه محصولات و تکنولوژی های دوربین های حرارتی اختصاص پیدا می کند ، دوربین های جدید که امکان شناسایی و تصویر برداری حرارتی در فضاهای تاریک یا شرایط بد آب و هوایی را برای کاربران این دوربین ها فراهم می کند .

هایک ویژن فناوری حرارتی خود را در نمایشگاه  IWA Outdoor Classics 2020 به نمایش می گذارد !هایک ویژن فناوری حرارتی خود را در نمایشگاه  IWA Outdoor Classics 2020 به نمایش می گذارد !

همچنین مجموعه از محصولات تحت عنوان clip-on که به عنوان رفلسکوپ های حرارتی هایک ویژن هستند نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند .بازدید کنندگان در غرفه هایک ویژن با نحوه و نمونه تصویر برداری دوربین های حرارتی در فضای روباز می شوند و می توانند از نزدیک دوربین های حفاظتی و حرارتی هایک ویژن را مشاهده کنند .رسل وچمن ، مدیر تولید محصولات حرارتی در این باره گفت : این دومین سالی است که در IWA شرکت می کنیم. امسال محصولات بیشتری برای مشتریان عرضه می کنیم . وی ادامه داد ما در هایک ویژن از اینکه به مشتریان جدیدی که در عرصه شکار در فضای روباز ، فعالیت می کنند ، بسیار هیجان زده هستیم و امیدواریم با تولید و عرضه محصولات جدید پاسخ مناسبی به نیاز های مشتریان بدهیم .

 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته             تی وی تی   نصب دوربین مداربسته 

   پکیج دوربین مداربسته