سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / هایک ویژن

دوربین مدار بسته برای امنیت آپارتمان ها / نصب دوربین مدار بسته د

    نظر

دوربین مدار بسته برای امنیت آپارتمان ها

دوربین مدار بسته برای امنیت آپارتمان هادوربین مدار بسته برای امنیت آپارتمان ها

دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی علاوه بر فراهم کردن محیطی ایمن می تواند به محافظت از اموال نیز کمک نمایند.  

به طور معمول در پروژه های ساخت و ساز مواد خام اولیه به وفور پیدا می شود و سارقان و نفوذ گران این مواد را به عنوان طعمه خود دیده و خواهان سرقت کردن آن هستند. خرابکاری و وارد کردن خسارت توسط نفوذ گران بسیار زیاد به چشم می خورد. با نصب دوربین های مدار بسته می توان اقدامات پیشگیرانه را انجام داد.

سامانه های نظارت تصویری با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اقدامات نو آورانه در سخت افزار و نرم افزار و میان افزار گام های بلندی را برداشته و پیشرفت حیرت انگیزی داشته اند. با وجود نوآوری های اخیر سیستم های نظارت تصویری بسیار کارا شده است. برای ایجاد یک سامانه کارا دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی، آگاهی از برخی از پارامترها سبب می شود که بتوانید ضمن افزایش بهره وری و کاهش هزینه، گامی بلند و موثر در جهت بازدارندگی اقدامات خرابکارانه بردارید.

چرا دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی مهم است؟

پیاده سازی راهکار امنیتی و اجرای پروژه دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی تفاوت های عمده ای با اجرای سامانه نظارت تصویری در پروژه های دیگر دارد. اولین و مهم ترین تفاوت آن رشد سریع پروژه و تغییرات محیطی آن است به طور مثال ستون و اسکلت ساختمان در بدو امر وجود ندارد ولی با گذشت دو ماه اسکلت ساختمان برپا می شود و ممکن است تاثیرات زیادی در دید دوربین داشته باشد.

مواد و تجهیزات ساخت و ساز به طور معمول گران قیمت هستند و به دلیل کاربرد بالای آن می تواند تحت نظر سارقین قرار گیرد. با نصب دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی شما می توانید از تجهیزات خود محافظت نمایید و مکان هایی که احتمال سرقت وجود دارد را ایمن کنید. از کاربرد های مهم دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی نظارت بر کارگران است و با نظارت بر آن ها شما مطمئن خواهید شد که اصول  اولیه ایمنی را رعایت می نمایند.

دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی باید این امکان را داشته باشند که مکان دوربین ها را بتوان تغییر داد و این امر در سیستم های نوینی همچون دوربین های تحت شبکه میسر می شود. با استفاده از فناوری نظارت تصویری تحت شبکه شما می توانید مکان دوربین ها را تغییر دهید و دوربین را به اولین سوئیچ متصل کنید.

انتخاب مناسب دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی

دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی طیف وسیعی دارند و هر کدام برای شرایط خاص طراحی شده اند برخی از این دوربین مدار بسته را می توان در محیط های داخلی و برخی را می توان در محیط های خارجی نصب نمود. برخی از دوربین ها قابلیت کارکرد در محیط های کم نور را دارند و برخی با چالش نوری می توانند مقابله نمایند و مکان هایی که تفاوت نور زیاد است را به خوبی به رشته تصویر بکشانند.

امروزه سامانه های نظارت تصویری تحت شبکه قابلیت توسعه و انعطاف پذیری را به حد اعلا رسانده اند و در این سامانه شما می توانید به راحتی تعداد دوربین ها را اضافه نمایید و یا مکان های آن را تغییر دهید در سیستم های آنالوگ قدیمی محدودیت های بسیاری در تغییر و یا توسعه وجود داشت. این بدان معناست که در گذشته هنگام استفاده از سامانه های نظارت تصویری آنالوگ چالش های بی شماری پیش رو قرار می گرفت.

علت اصلی این چالش ها محدودیت وسعت پروژه و یا دسترسی به بخش های مختلف پروژه بود. اما با استفاده از دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی می توان به امکانات متعددی دست یافت و بسیاری از مشکلات و دغدغه ها و نگرانی ها را از آن کم کرد.

نصب دوربین مدار بسته در کارگاه های ساختمانی

قبل از خرید دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی باید انتخاب هوشمندانه ای را بر اساس سایت موجود داشته باشید و نیازهای آتی را نیز در نظر بگیرید. این امر به کمک کارشناسان زبده و کار بلد بهینه تر خواهد شد و شما می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اگر در چیدمان و آرایش سامانه نظارت تصویری خواهان نصب دوربین در محیط های بیرونی هستید باید به استاندارد های محافظت از نفوذ آب و گرد و خاک دقت نمایید و به اصطلاح عام دوربین ها باید واترپروف باشند. به شما توصیه می کنیم با استاندارد های IP67 بیشتر آشنا شوید. دوربین های امنیتی که در محیط های بیرونی نصب می شوند می توانند از اموال خارجی محافظت نمایند.

علاوه بر واترپروف، برخی دوربین ها وندال هستند. اصطلاح وندال به آن معناست که اگر به دوربین ضربه وارد شود، دوربین نمی شکند. دوربین های بیرونی باید خاصیت دید در شب را داشته باشند و در کنار آنها ماژول مادون قرمز تعبیه گردد. اکثر خرابکاران و سارقان شب ها به دنبال طعمه های خود هستند و از تاریکی بهره می گیرند و اموال شما را سرقت می کنند.

شما با نصب دوربین های دید در شب می توانید سدی در برابر افکار شوم آنها بسازید و آرامشی دلپذیر را برای خود به ارمغان آورید. یکی دیگر از روش های امن سازی پروژه های ساختمانی بهره گیری از دوربین های حرارتی است. دوربین های حرارتی در تاریکی بهتر عمل می نمایند و اگر پروژه وسیعی دارید این دوربین ها به صورت کارا کل محدوده را زیر نظر می گیرند و اگر کسی وارد محدوده شود آلارم به موقع برای شما ساطع می نمایند. همچنین دوربین های دید در شب که توانایی کارکرد در لوکس پایینی دارند نیز بسیار کارا هستند.

مزایای دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی

بسیاری از مجریان و مهندسین عمران از مزایای نصب دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی آگاه هستند و بر اساس تجربه و آمار مشخص شده است که وجود این سامانه ها سبب صرفه جویی در پروژه و جلوگیری از سرقت و مراقبت از کم کاری کارگران خواهد شد. البته باید دقت شود که دوربین های مناسب برای سایت در نظر گرفته شود و اگر این دوربین ها مناسب نباشند و یا در تاریکی تصویر ندهد و یا دوربین هایی باشد که واترپروف نباشد، پول خود را دور ریخته اید.

مقیاس پذیری

دوربین های مدار بسته آنالوگ منعطف و مقیاس پذیر نبودند و این بدان معناست که این دوربین ها را نمی توان توسعه داد و یا مکان دوربین ها را عوض نمود. پشرفت تکنولوژی سبب شد با استفاده از دوربین های تحت شبکه بتوان در مکان های مختلف دوربین های متفاوتی را نصب نمود و برای انتقال برق از POE استفاده کرد از سویی دیگر استفاده از سلول خورشیدی به شما کمک می نماید در هر نقطه از شبکه که امکان انتقال برق ندارید بتوانید برق رسانی به دوربین را انجام دهید.

برای یک پروژه ساختمانی چالش ها و مشکلاتی برای نصب وجود دارد که کارشناسان از آن مطلع هستند. همین امروز با ما تماس بگیرید و با مطرح کردن نیاز خود، سامانه امنیتی مناسبی را به ارمغان آورید.

بازدارندگی از جرم

از مزایای نصب دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی بازدارندگی جرم است. هر دوربین می تواند یک سارق را از اقدام خود منصرف نماید. این بحث در پروژه های ساخت و ساز نیز وجود دارد و حضور دوربین عامل بازدارنده برای جرم محسوب می شود. مجرمان همواره به دنبال آسیب پذیرترین نقطه مجموعه شما هستند و با شناسایی آن نقاط دست به اهداف شوم خود می زنند.

وجود دوربین برای پروژه های ساختمانی سبب می شود مجرمان دست به کار نشوند چرا که نمی خواهند رد پایی از خود باقی بگذارند. اگر دوربین مدار بسته برای پروژه های ساختمانی وجود داشته باشد یعنی افراد آن پروژه امنیت را خیلی سفت و سخت می گیرند و در صورت وجود یک جرم و یا سرقت، صاحبان آن به دنبال سر نخ ها می گردند.

سارقان با دیدن دوربین دو دو تا چهار تا نموده و فرار را بر قرار ترجیح می دهند. چرا که هیچ سرقی جلوی دوربین دزدی نمی کند تا تصویر خود را تقدیم مراجع قضایی نماید.

نظارت از راه دور

دوربین های امنیتی مدرن در حال حاضر با یک ویژگی مهم شناخته شده اند و آن انتقال تصویر و مانیتورینگ از راه دور است. پایش از راه دور به کاربران اجازه می دهد تا دسترسی مجاز به نمایش هر دوربین امنیتی را از هر دستگاه فعال در اینترنت نظیر لپ تاپ یا گوشی موبایل مشاهده کنند. این به این معنی است که رئیس سایت ساخت و ساز اکنون می تواند ملک را بدون نیاز به بازدید فیزیکی از آن بررسی کند.

به کمک گوشی تلفن و یا لپ تاپ از طریق بستر اینترنت می توان به دوربین ها دسترسی داشت و تصاویر را بررسی نمود. همچنین موسساتی وجود دارد که برای نظارت از راه دور با پروژه ها قرارداد می بندند و در صورت وجود جرم با مجتمع های انتظامی تماس گرفته و اقدامات فورس ماژور صورت خواهد پذیرفت.

ارتقاء ایمنی

با توجه به نیاز بهداشت محیط کار، دوربین های مدار بسته می توانند متضمن اجرای قوانین مربوط به بهداشت ایمنی باشند و در صورت تخلف و مشاهده مدیران در راستای عدم اجرای ایمنی سریعا اقدامات موثر صورت پذیرد. از سوی دیگر راندمان کارگران و مهندسین ارزیابی می شود و آنان که سر از کار باز زده اند مشخص می شود و با سند به آن ها اخطارهایی اعلام خواهد شد.

 

 

پک دوربین مداربسته      هایک ویژن 

 

نصب دوربین مدار بسته در منزل

نصب دوربین مدار بسته در منزلنصب دوربین مدار بسته در منزل

روشی موثر برای جلوگیری از وقوع جرم نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل است.

مجرمان از خانه ها یا شرکت هایی که مجهز به سیستم های نظارت ویدیویی هستند اجتناب می کنند. مالکان خانه ها معمولا با نصب دوربین های مدار بسته کار آمد و قابل اعتماد ، احساس امنیت و اطمینان بیشتری دارند. گرچه نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل، بازدارنده ای قوی در مقابل جرم است، اما کارایی آن زمانی به حداکثر می رسد که بدانیم جای مناسب برای نصب آن کدام نقطه از مکان است.

در ادامه با بهترین و مناسب ترین نقاط برای نصب دوربین مدار بسته آشنا می شویم.

درهای ورودی و خروجی

درهای ورودی و خروجی مهمترین مکان ها برای نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل می باشد. در این نقاط بهترین چشم انداز وجود داشته و ویدیوهای به دست آمده از آن هم کارآمدی بالایی دارند. با نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل می توان برای شناسایی افراد متجاوز به حریم ملک استفاده کرد و شانس دستگیری آنها توسط پلیس را بالا برد همچنین به یاد داشته باشید

که برای قسمت ورودی و خروجی از دوربین های محیط بیرونی (دوربین مدار بسته ضد آب) استفاده کنید. این دوربین ها مجرمان را از تعرض به ملک شما ناامید کرده و از خرابکاری توسط افراد شرور جلوگیری می کند.

راهرو ها

در زمان نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل در قسمت راهروها، حتما شرایط نوری اطراف محل را در نظر بگیرید. نور کم می تواند در کیفیت ویدیوی تولیدی تاثیر منفی داشته و سوژه را تاریک یا غیر قابل تشخیص می سازد. فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید لنز دوربین هایی است که انتخاب میکنید. برخی از لنزها برای میدان دید وسیع و برخی دیگر برای محیط های بازیک و برخی برای استفاده عمومی طراحی شده اند.

محل نگهداری اشیاء با ارزش

یکی از عاقلانه ترین کارهایی که برای محافظت از وسایل با ارزش خود انجام می دهید نصب دوربین مخفی در مکان نگهداری از آنها است. دوربین مدار بسته مخفی pinhole برای نظارت بر این نقاط خاص بسیار مفید هستند. حتما دوربین ها را به گونه ای نصب کنید که شناسایی دقیق اجزای صورت فردی که برای سرقت اقدام می کند، امکان پذیر باشد.

امکانات دوربین های مدار بسته

امروزه دوربین مدار بسته مجهز به فناوری های پیشرفته مختلفی هستند که شامل شناسایی حرکت، شناسایی نفوذ، مفقود شدن اشیاء، تصویر برداری حرارتی و غیره می باشد.البته همه دوربین ها دارای قابلیت های مشابه نیستند بنابراین حتما قبل از خرید به خوبی تحقیق کنید تا با انواع مختلف دوربین ها آشنا شوید. به این ترتیب درک بهتری از هدف های مشخص شده برای هر مدل کسب می کنید.

همچنین باید دوربین های بی سیم و دارای سیم کشی را هم در نظر بگیرید. هر دو نوع دارای مزایا و معایبی هستند گرچه امروزه دوربین های مدار بسته بی سیم از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند.

دستگاه های ضبط ویدیو

لازم است مشخص کنید که می خواهید ویدیوهای ضبط شده چگونه مدیریت شوند. اگر تصمیم به نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل به صورت سیم کشی شده دارید، نگاهی به ویدیو رکوردرهای دیجیتال یا DVR بیاندازید. یک DVR نیاز به یک ارتباط مستقیم به هر یک از دستگاه ها (دوربین ها) دارد. به همین دلیل، لازم است بدانید دستگاه ها راکجا نصب کنید.

هر چقدر مقدار کابل هایی که استفاده می کنید بیشتر باشد، کیفیت ویدیوها پایین تر خواهد بود. اگر انتخاب شما دوربین های تحت شبکه بی سیم باشد، باید نگاهی به ویدیو رکوردرهای تحت سبکه یا NVR بیاندازید. یک NVR به صورت بی سیم به دوربین های تحت شبکه متصل می شود.

گرچه دوربین های IP معمولا خودشان تصاویر را پردازش می کنند اما NVR فضای حافظه بیشتری اضافه می کند بنابراین می توانید ویدیو های بیشتری ضبط کنید. هر کدام از این گزینه ها را انتخاب کنید، فاکتور نهایی که باید مشخص کنید میزان فضای ذخیره مورد نیاز برای ویدیو ها است. نیاز هرکس به فضای ذخیره ویدیو یا دیگری متفاوت بوده و بستگی به تنظیماتی که انتخاب می کنند دارد.

برای مثال، برخی از سیستم ها به گونه ای تنظیم شده اند که به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته به ضبط ویدیو بپردازند. برخی دیگر فقط در زمان شناسایی حرکت، شروع به ضبط ویدیو می کنند. مشخص است که این دو سیستم به فضای ذخیره متفاوتی نیاز دارند. فاکتورهای دیگر رزولوشن و کیفیت تصویر است.

در نتیجه

اگر برای یافتن بهتریننصب دوربین مدار بسته در داخل منزل خود به راهنمایی نیاز دارید، با تیم فروش مهرتجارت تماس بگیرید. بنابراین فرقی ندارد که برای اولین بار قصد خرید و نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل (دوربین مدار بسته خانگی) خود را دارید یا به دنبال محصول خاصی هستید، تیم ما می تواند در هر صورت به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد.

قیمت محصولات ما بسیار متنوع و رقابتی بوده، از گارانتی برخوردار بوده و به صورت رایگان پشتیبانی می شوند و با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص، می توانید نظارت از راه  دور هم داشته باشید.